A) Zpracování osobních údajů

OSSTEM EUROPE s.r.o., se sídlem Avenir Business Park, Radlická 740/113c, budova B, 158 00 Praha 5, Česko, může shromažďovat, zpracovávat a uchovávat vaše osobní údaje podle nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 (GDPR) za účelem registrace nového zákazníka a zpracování údajů nezbytných pro obchodní procesy (nabídka, objednávky, dodání, fakturace).

Rozsah zpracování osobních údajů:

  • Jméno, příjmení, tituly

  • Telefonní čísla, e-mailové adresy

  • IČO, DIČ

  • Název společnosti, sídlo společnosti, doručovací adresa

Doba uchování: pouze po dobu poskytování výše uvedených služeb.

Odvolání souhlasu:

  • E-mail: osstem.cz@osstem.eu

  • Předmět zprávy: „Odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů“

  • Uveďte své jméno a e-mail, který jste poskytli při registraci.

Osobní údaje budou vymazány z databáze do tří pracovních dnů.

1. Úvodní ustanovení

1.1 VOP upravují práva a povinnosti společnosti Osstem Europe s.r.o. (IČ 09956310, sídlo Praha 5, Radlická 740/113c, PSČ 158 00) jako prodávajícího a zákazníků jako kupujících při dodávkách zboží a služeb.

1.2 VOP jsou závazné pro všechny kupující. Odesláním objednávky kupující souhlasí s VOP.

1.3 Odchylná ujednání musí být písemná a mají přednost před VOP.

1.4 VOP jsou zveřejněny na webu www.osstemimplant.cz a jsou součástí ceníku, poskytnutého na vyžádání. Osstem Europe si vyhrazuje právo VOP měnit.

1.5 Neupravená práva a povinnosti se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitelé (§419) se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.


2. Objednávky a dodací podmínky

2.1 Formy objednávky:

2.2 Obsah objednávky:

  • Identifikační údaje kupujícího (firma/jméno, sídlo, IČO, DIČ, kontakt)

  • Číslo a název produktu dle ceníku, případně popis

  • Množství zboží

  • Adresa dodání

  • Jméno, podpis osoby oprávněné jednat, případně razítko

2.3 Registrace při první objednávce: interní proces trvá až 1 pracovní den.

2.4 Neúplná objednávka: Osstem Europe kontaktuje kupujícího pro doplnění. Objednávka je kompletní po doručení doplňujících údajů.

2.5 Nedostupnost zboží: nabídka alternativního plnění nebo informace o delší dodací lhůtě.


3. Balení

  • Standardně jedno balení = 1 kus

  • Balíky s více kusy nelze dělit. Cena uvedena za celé balení.


4. Kupní cena zboží

4.1 Cena dle aktuálního ceníku, na vyžádání poskytnut ceník.
4.2 Změna ceny dle dodavatelů, kupující informován.
4.3 Možnost zrušení objednávky při změně ceny mezi objednávkou a uzavřením smlouvy.


5. Uzavření kupní smlouvy

  • Kupní smlouva uzavřena doručením potvrzené objednávky.


6. Platební podmínky

6.1 Splatnost dle faktury, smluvní pokuty 0,1 %/den, po 30 dnech 0,2 %/den.
6.2 Prevence u kupujících s nízkou bonitou.
6.3 Faktury v Kč, účet: 115-9623220297/0100, Komerční banka, IČO: 45317054.
6.4 Platba považována za dokončenou připsáním na účet.


7. Podmínky dodání zboží

7.1 Skladové zboží lze vyřídit tentýž den objednávky do 14:00.
7.2 Standardní doručení ČR – zpravidla následující pracovní den.
7.3 Náklady na dopravu:

  • Nad 5000 Kč: ZDARMA, 2 dny, UPS

  • Do 5000 Kč: 200 Kč, 2 dny, UPS

  • Expresní: podle tarifu kurýrů, Messenger, Praha

 

7.4 Speciální doprava – účtována dle ceny dopravce.
7.5 Osobní odběr: 9:00–17:00, min. 2 hodiny předem.
7.6 Nestandardní zboží – termíny dohodou.
7.7 Dodací list při osobním odběru či doručení.
7.8 Kupující musí převzít zboží, odpovídá za škody.
7.9 Nebezpečí škody – přechází okamžikem převzetí, vlastnictví po zaplacení.
7.10 Elektronická faktura ve formátu PDF souhlasem kupujícího.
7.11 Možnost vrácení faktury pro opravu chyb.
7.12 Smluvní pokuty neomezují nároky na škody.